reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  10x

...dusou cestovatel.. zakladateľ portálu UVOstat.sk Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky z nevyspatej hlavyTour de Europe 2009Potulky EurópouPotulky svetomParódia na životSúkromnéFotkyOstatnéSprostostiŠtatistikyOpendata

reklama

Fotky

Krížom cez Švédsko...časť II.

Miroslav Babič

Krížom cez Švédsko...časť II.

Letecké múzeum v Linkopingu ponúka každému fanúšikovi lietania zaujímavé exponáty, ktoré aspoň mňa zaujali viac ako živé prehliadky na leteckých dňoch. Mesto Gränna zas históriu švédskych cukroviniek a výlet na najväčší ostrov jazera Vättern, Visingsö.

  • 7. apr 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 357x
  • 2
Svet je občas čiernobiely

Miroslav Babič

Svet je občas čiernobiely

Aj keď mám rád fotky, ktoré priam hrajú farbami, pri niektorých ma počas spracovania zvykne prepadnúť nutkavý pocit: "niečo tomu chýba". Až keď na to nahodím čiernobiely filter (už dávno mi bolo poradené nefotiť hneď do čb), vynikne to, kvôli čomu som daný objekt, alebo moment fotil.

  • 15. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 086x
  • 8
Hainburg an der Donau...

Miroslav Babič

Hainburg an der Donau...

...mesto ideálne na jesenný víkendový výlet v prípade, že Bratislava už omrzela.

  • 10. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 568x
  • 6
Nový Zéland na Slovensku

Miroslav Babič

Nový Zéland na Slovensku

Len 100km od Bratislavy, v blízkosti kúpeľného miesta Piešťany som objavil zoofarmu Nový Zéland. Kto má rád prehliadky netypických zoo, túto by si nemal nechať újsť.

  • 5. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 736x
  • 14
V Rakúsku je tá tráva fakt nejaká zelenšia...

Miroslav Babič

V Rakúsku je tá tráva fakt nejaká zelenšia...

...a preto sa tu rád túlam, či už autom, alebo na bicykli. Jediná podmienka je mať so sebou fotoaparát.

  • 9. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 371x
  • 14
reklama
Čiernobiele cintoríny...

Miroslav Babič

Čiernobiele cintoríny...

...jeden Petržalský, doteraz pre mňa neznámy a starý Židovský pod hradom.

  • 25. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 021x
  • 57
Čistý gýč...

Miroslav Babič

Čistý gýč...

...v kombinácii ja, fotoaparát, voda, slnko a oblaky. Môj malý výlet na Neusiedler See.

  • 21. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 402x
  • 10
Predvianočný Paríž

Miroslav Babič

Predvianočný Paríž

O vianočnej atmosfére Paríža som počul dosť. Tieto sviatky som sa rozhodol ísť si ju okúsiť naživo. Škoda len, že fotoaparát to vzdal skôr, než ja...

  • 8. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 991x
  • 11
Bratislava iným pohľadom..

Miroslav Babič

Bratislava iným pohľadom..

Nedeľný výlet do mesta s cieľom odfotiť niečo, čo bežne prehliadam...

  • 28. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 605x
  • 55
Ľudia

Miroslav Babič

Ľudia

Kolekcia bežných ľudí v nie bežných situáciach...

  • 19. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 470x
  • 7
reklama
Len kúsok od Bratislavy...

Miroslav Babič

Len kúsok od Bratislavy...

...stačí sadnúť na bicykel a už po chvíľke šlapania do pedálov je možné objaviť tento kraj. Tu začína Rakúska cyklistická cesta popri Dunaji, ktorá je na každom kúsku pekne popísana a zmapovaná. A to som tam šiel pôvodne len kvôli vrtulkám...

  • 14. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 778x
  • 61
Jar v Bratislavských kopcoch...

Miroslav Babič

Jar v Bratislavských kopcoch...

...cyklotúra na Železnú a Kačín v obrazoch...

  • 18. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 806x
  • 43
Škoda sedieť doma, keď vonku je tak pekne...

Miroslav Babič

Škoda sedieť doma, keď vonku je tak pekne...

...a preto som sa dnes vybral na bicykel a do ruksaku zabalil foťák.

  • 28. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 618x
  • 11
A nezasneží....

Miroslav Babič

A nezasneží....

Už v sobotu som mal chuť niekam vybehnúť pofotiť, ale kedže lenivosť je strašná mrcha a bránila mi, tak až deň po som sa k tomu dokopal a vytiahol som aj moju foto-parťáčku na Devín, pozrieť čo sa tam za posledné roky zmenilo a hlavne koľko tam nasnežilo.

  • 23. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 417x
  • 20
Len tak niekam vypadnúť...

Miroslav Babič

Len tak niekam vypadnúť...

...čo najďalej od všetkého, aspoň na chvíľku sa dostať z toho stereotypu.

  • 28. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 452x
  • 37
reklama
Zima v Petržalke pár detailami...

Miroslav Babič

Zima v Petržalke pár detailami...

...šedivá, studená, ale konečne aj s bielou pokrývkou.

  • 6. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 229x
  • 14
Na Kolibe

Miroslav Babič

Na Kolibe

Vonku krásne slnečno, pod bodom mrazu, ideálne na výlet na najvyšší bratislavský kopec...

  • 29. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 979x
  • 17
Múzeum Danubiana

Miroslav Babič

Múzeum Danubiana

Vodné dielo Čunovo je moje obľúbené miesto na relax, ale za tie roky som nikdy nebol pozrieť v múzeu, ktoré je na jednom z jeho koncov. Dnes som to ale napravil...

  • 28. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 284x
  • 13
V Prahe sa dá robiť všeličo...

Miroslav Babič

V Prahe sa dá robiť všeličo...

...a potom to všeličo zdokumentovať :)

  • 26. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 023x
  • 35
Jeseň na Neusiedler See

Miroslav Babič

Jeseň na Neusiedler See

Aj keď som mal už v lete plán vybrať sa na výlet na toto veľké jazero, nakoniec dobre poslúžila aj pekná jesenná nedeľa.

  • 15. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 189x
  • 31
reklama
SkryťZatvoriť reklamu