reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  10x

...dusou cestovatel.. zakladateľ portálu UVOstat.sk Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky z nevyspatej hlavyTour de Europe 2009Potulky EurópouPotulky svetomParódia na životSúkromnéFotkyOstatnéSprostostiŠtatistikyOpendata

reklama

Paródia na život

Neviem čo s voľným časom...kúpim si psa!

Miroslav Babič

Neviem čo s voľným časom...kúpim si psa!

Zistil som, že mám veľa času a nemám ho ako zabiť. Napadla mi preto zvrhlá myšlienka, zaobstarať si psa. Predtým, než mi ho však dali do rúk, musel som absolvovať jednoduchý psychotest, či som schopný na jeho "prevádzku".

  • 7. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 347x
  • 14
Dajte už pokoj s tými voľbami...

Miroslav Babič

Dajte už pokoj s tými voľbami...

...niekto má aj iné priority ako celý deň počúvať koho áno a koho nie.

  • 1. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 730x
  • 82
Kindermafián...

Miroslav Babič

Kindermafián...

...alebo jednoducho, dyg dilino.

  • 9. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 912x
  • 13
Fajčím, fajčíš, fajčíme...

Miroslav Babič

Fajčím, fajčíš, fajčíme...

...a dobre pri tom smrdíme.

  • 30. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 406x
  • 56
Nevadí, však to je firemné...

Miroslav Babič

Nevadí, však to je firemné...

Schumacher za volantom formule je oproti niektorým šoférom amatér.

  • 3. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 052x
  • 20
reklama
Nemám čas? Výhovorka...

Miroslav Babič

Nemám čas? Výhovorka...

A veľmi obľúbená v dnešnej ubehanej spoločnosti..

  • 20. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 365x
  • 21
Cúvaj, cúvaj! Ja mám nižší podvozok..

Miroslav Babič

Cúvaj, cúvaj! Ja mám nižší podvozok..

Tuzing? Tuning? Či proste zhovadenie auta?

  • 3. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 767x
  • 25
Chodec samovrah

Miroslav Babič

Chodec samovrah

Keď som prednedávnom písal o ľudoch, ktorí nepremýšľajú, zabudol som tam spomenúť jednu špeciálnu kategóriu, samovrahov na našich cestách. Niesú to šoféri, čo jazdia tak ako by sa ponáhľali za svojimi praprarodičmi do hrobu, ale chodci, ktorí na našich cestách dokážu vykúzliť neuveriteľné situácie.

  • 19. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 778x
  • 38
reklama
SkryťZatvoriť reklamu