reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  12x

...dusou cestovatel.. zakladateľ portálu UVOstat.sk Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky z nevyspatej hlavyTour de Europe 2009Potulky EurópouPotulky svetomParódia na životSúkromnéFotkyOstatnéSprostostiŠtatistikyOpendata

reklama

Tour de Europe 2009

Rím, Sicília...energické Taliansko

Miroslav Babič

Rím, Sicília...energické Taliansko

5 hodín z cesty mi už ubehlo, pred sebou mám ešte minimálne 16. Vrieskajúce dieťa na chodbe a vrieskajúca talianka z môjho kupé, ktorá evidentne kričí po matke dieťaťa..

  • 11. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 15
Ljubljana, Villach - Kto si počká, ten sa dočká...

Miroslav Babič

Ljubljana, Villach - Kto si počká, ten sa dočká...

Po dlhých 11 hodinách čakania, som nastúpil do nočného vlaku smer Rím. Na stanici vo Villachu si ma už plietli s inventárom, jedna pani sa dokonca pristavila aby prehodila pár slov, keď videla, že aj po pár hodinách čo sa na stanicu vrátila tam stále sedím. Škoda, že som ju pochopil až po chvíľke (predsa len moja nemčina nie je bohviečo) a najprv som ju odbil mojou obľúbenou frázou, že po nemecky nehovorím. Ono to je sranda vnímať nemčinu unavenou hlavou, a ešte väčšia, keď ju na mňa pred polnocou spustil jeden opitý chlapík, ktorému aj kebyže chcem rozumieť tak nerozumiem.

  • 6. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Klagenfurt, mesto Ironmana...

Miroslav Babič

Klagenfurt, mesto Ironmana...

Kto sa cíti ako zo železa, ten by mal navštíviť južné Rakúsko. Ja zisťujem, že mám ešte rezervy... Vlak do Villachu mi meškal (ako vidím, v tomto naše železnice za západom nezaostávajú), vďaka čomu mi utiekol prípoj do Ljubljany. Keďže sa mi počas čakania na ďalší nechce promenádovať po meste s tým ťažkým vakom (aj keď mesto vyzerá, že by za to stálo), rozhodol som sa posedieť si na nástupišti, obkolesený Alpami zo všetkých strán a nechať oddýchnuť zničené ramená.

  • 4. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
Aááááá odchod!!

Miroslav Babič

Aááááá odchod!!

Sedím vo vlaku smer Klagenfurt, prvá partička solitairu dohraná a chlapík vedľa mňa spokojne odfukuje. Snažil som sa po ňom opakovať a tiež si trošku pospať, ale ani s tým spánkovým deficitom čo mám sa mi nedarí.

  • 3. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 14
reklama
SkryťZatvoriť reklamu