reklama

Nemám rád tie dni a večery "po"...

...ktoré skončia skôr než stihnú začať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Nemám rád ten pocit, že niečo prešlo, že to už skončilo a to pri dňoch voľna vždy mám. Či už to je nedeľa večer, koniec vianočných sviatkov, návrat zo stretnutia s niekým koho mám rád, alebo čerstvé docestovanie z dovolenky, vždy majú jedno spoločné. Pocit, že odišlo to, na čo som sa tešil, to čo som očakával s radosťou, či som na to čakal ako na spasenie, ktoré neprišlo. Viem, že prídu ďalšie, nové. Budú iné, ale v podstate úplne rovnaké. Budem sa na ne tešiť, budem ich očakávať s radosťou a oni ma podrazia a skončia.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešteže mám voľno a do práce idem až siedmeho :)

Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  10x

...dusou cestovatel.. zakladateľ portálu UVOstat.sk Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky z nevyspatej hlavyTour de Europe 2009Potulky EurópouPotulky svetomParódia na životSúkromnéFotkyOstatnéSprostostiŠtatistikyOpendata

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu