reklama

7 bodov ako sa stať najlepším šoférom

Kto sa bude držať týchto rád, ten sa stane najobľúbenejším volantootáčačom na našich cestách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

1. Svetlá nikdy nerozsvietim, ani keď mi to zákonom rozkážu..nech ich aj roztrhne! Čo ma má čo trápiť, že je nejaká hmla, JA vidím.
2. Keď už som na ceste, zásadne nejazdím vo svojom pruhu ale ako opitý sa presúvam z pravého do ľavého a naspäť.
3. Ak mám spolujazdca, tak vždy sa mu pri rozhovore snažím pozerať do očí. Je predsa neslušné rozprávať sa s niekým a čumeť pri tom na vozovku.
4. Keď vidím značku pozor kolóna a pri nej obmedzenie rýchlosti na 80km/h tak hneď dupnem na brzdu a zbrzdím aspoň na 30, aj keď mám pred sebou voľnú cestu.
5. V kolóne mením každých 30 sekúnd jazdný pruh, musím zahrievať gumy tak ako to robia formule pred rozjazdom.
6. Ak je na ceste dopravná nehoda, či iná zaujímavosť (TV hnJOJ točí novú reportáž), hneď brzdím a prechádzam okolo krokom. Nesmie mi predsa újsť žiadna krvavá scénka, či pohľad do kamery nech som vo večerných správach.
7. Ak sa nedokážem naučiť týchto pár bodov tak aspoň jeden najľahší. Spätné zrkadlo je v aute na dve veci. Ako chlap si v ňom kontrolujem belosť svojho úsmevu a zvyšky maku v zuboch a ako žena si v ňom každých 5 minút kontrolujem mejkap. Mimo týchto činností do neho zásadne nepozerám, ešte by mi náhodou ušlo niečo zaujímavé, čo sa deje predo mnou.
 Stačí sa držať týchto bodov a hneď je deň krajší....

Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  10x

...dusou cestovatel.. zakladateľ portálu UVOstat.sk Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky z nevyspatej hlavyTour de Europe 2009Potulky EurópouPotulky svetomParódia na životSúkromnéFotkyOstatnéSprostostiŠtatistikyOpendata

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu