reklama

Ja viem čo s tým je, je to do**bané..

Túto frázu zvyknem používať, keď sa ma niekto pýta čo má s počítačom ešte predtým, než sa naň stihnem vôbec pozrieť. Dnes si to ale v kľude môžem povedať sám sebe, keďže si momentálne už asi viac nepomôžem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)
Obrázok blogu

Dnes som sa po dlhom rozhodovaní, váhaní a premýšlaní nakoniec dokopal do kúpy nového bicykla. Starý som už dávno daroval, keďže aj veterán by bol pri ňom mlaďas a nemal som na čom jazdiť. Korčule už mám pár rokov, ale v poslednej dobe ma omrzeli keď v týchto horúčavách čo boli sa na hrádzu nedalo rozumne ísť. Zaparkovať niekde bolo umenie, hlavne ak som nechcel byť odtiahnutý vďaka skvelo premýšlajúcej polícii a ich kumpánoch v odťahovke. A predsa len, zdochnúť môžem aj ináč ako na infarkt počas korčulovania pri 32 stupňoch.
Tak teda rozhodnutie bolo isté, už len kde ho kúpiť. Niesom profesionálny cyklista, ktorý najazdí tisícky kilometrov tak som si povedal, že nebudem do toho dávať desaťtisíce. Premýšlal som kúpiť aj nejaký rok, dva jazdený. Kamarát mi odporučil jeden bazár v Petržalke, kde majú dobrý výber športových potrieb. Vybral som sa tam a čo nevidím? Nové nejazdené kusy za výborné ceny. Dnes som si ich obzrel na internete, porovnal a uvážil, že zľava je fakt dobrá oproti bežnému predaju. Vybral som sa teda rozhodnutý odniesť si odtiaľ nového dvojkolesového fešiho. Predajca pôsobil seriózne, umožnil mi dokonca ísť sa previezť na rôznych modeloch a veľkostiach, aby som si mohol porovnať. Vybral som si jeden pekný kus, vybehol do bankomatu pre peniaze a šup šup ho idem zaplatiť. Hneď ale predavač ukludnil moje vášne, keď mi povedal sumu o 3 tisíc vyššiu, než bola písana na veľkej ceduľke pri tých bicykloch. Ono ten kus, čo sa mi zapáčil bol model SE (special edition) s najlepšou výbavou aká tam bola. Samozrejme, že priamo na kostre bola taká malá biela nálepka s konkrétnou sumou. Tak a teraz dilema, ušetriť tri tisíc a kúpiť s horšou výbavou a vo farbe, ktorá sa mi moc nepáči, alebo si priplatiť a kúpiť už v poriadnej výbave s farbou, po ktorej moje srdcô piští? Často sa nechám ukecať na to drahšie a "lepšie", a teraz to samozrejme nebolo ináč. Zaplatil som teda pekne okrúhlu sumu (dostal som k tomu aj sadu kľúčov, predajca asi tušil, že sa mi hodia), celý natešený napasoval to hebedo do auta a už som sa ponáhľal domov. Nahodím športovú výbavu na seba a utekám ho hneď vyskúšať, nebude mi predsa doma ako stojan slúžiť.
Prejdem pár kilometrov a začne mi blbnúť predný prehadzovač. Idem teda trošku opatrnejšie, ale je mi to prd platné. Po chvíľke sa mi predný prehadzovač doslova rozpadne. Ja, technický typ sa ho pokúsim nahodiť naspäť. Evidentne len bol slabo zašróbovaný a rozmontoval sa. Netušil som ale, čo to je roboty dať to dokopy. Našťastie som mal prezieravo vo vrecku tú sadu kľúčov, čo som dostal k bicyklu a mal som to aspoň čím montovať. Po hodine roboty a asi tisíc všemožných nadávkach (určite by sa aj nejaké úplne nové našli) som mal ruky krásne dorezané, zamastené, kríže ma bolia ešte teraz. Aspoň, že som to dal dokopy a nemusel som ho tlačiť domov peši. Zajtra miesto menšieho podvečerného výletu do prírody si musím spraviť výlet tam, kde som bicykel kúpil. Mám sto chutí vyžiadať si peniaze naspäť a miesto bicykla si kúpiť radšej nový fotoaparát, nad ktorým už tiež dlho uvažujem.

Nečakal som, že ani nie pár hodín po tom, čo som sa tešil z nového bicykla naň budem nadávať, ale dokonale mi to pokazilo náladu. Jediné, čo si teraz môžem povedať je: "áno, je to do**bané!!"

Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  10x

...dusou cestovatel.. zakladateľ portálu UVOstat.sk Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky z nevyspatej hlavyTour de Europe 2009Potulky EurópouPotulky svetomParódia na životSúkromnéFotkyOstatnéSprostostiŠtatistikyOpendata

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu