reklama

Výťahová story

Výťahy vo všetkých tých administratívných budovách (po bratislavsky biznis centrách) majú veľa výhod. Potrénujú vám nohy, kým na ne čakáte v nekonečne dlhej rade, vytrénujú váš nos aby si zvykol na rôzne pachy a vône, či vám doprajú v tom čakaní stretnutie s osobou, ktorej sa už dlhú dobu vyhýbate, a to celkom úspešne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu
(zdroj: http://www.uaf.edu/)

Často však vo výťahoch zistíte aj kopec užitočných informácií. Prečo včera išla Zuza skoro z práce a dnes došla taká "nabudená" (no lebo mala rande s nejakým novým fešákom z 9teho), alebo aj prečo povýšili zrovna toho otravného chalana z kancelárie vedľa na miesto, o ktoré je veľká bitka už pár mesiacov.

Dnes som sa ale dozvedel inú "zaujímavú" vec. Tri baby sa rozprávali už pred výťahmi dosť nahlas o tom, čo ich trápi. Samozrejme, netrápia ich vlastné problémy, ale ako vždy, problémi nejakej tej kamarátky, či známej. Dozvedel som sa, že chlapi sú hrozní, lebo sú nezodpovední, nevedia sa prispôsobiť zmenám a pod. V tomto konkrétnom prípade bol problém, že nejaká slečna/pani/známa sa sťažovala mojej spolucestujúcej vo výťahu, že jej manžel aj keď majú spolu malé dieťa stále len chodí do fitka, či s kamarátmi hrávať volejbal. Spolucestujúca sa rozčulovala, že čo je toto za chlapa keď si nechce uvedomiť, že keď už má rodinu tak to má byť u neho priorita číslo jedna. Už bola pekne rozohnená keď som si uvedomil, že vo výťahu sú samé ženy a len ja a jeden chlap. Takže žien bola jasná presila. V tom sa ale moj výťahový kolega z ničoho nič ozval, keď sa slečna práve išla nadýchnuť. Otočil sa ku nej, a miesto toho aby jej vynadal, že to nikoho vo výťahu nezaujíma jej s kľudným hlasom povedal: "nie všetci sú takí". Skoro som vybuchol od smiechu, tak som sa len otočil ku nej aj ja a povedal jej, že s ním súhlasím. Musel som predsa hájiť česť mužského pokolenia. Slečna evidentne stratila niť a len ticho na nás zazerala. Jej duchaprítomné kamarátky nám však povedali, že nech teda danú slečnu presvedčíme, že si možno jedného z nás vyberie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Škoda, že som práve vystupoval a neviezol sa ďalej. Bol som zvedavý, ako by to skončilo. Tá slečna bola celkom pekná :)

Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  10x

...dusou cestovatel.. zakladateľ portálu UVOstat.sk Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky z nevyspatej hlavyTour de Europe 2009Potulky EurópouPotulky svetomParódia na životSúkromnéFotkyOstatnéSprostostiŠtatistikyOpendata

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu