reklama

Slovenská Sporiteľňa...tiché zvýšenie poplatku o 80%

Napriek x nepríjemnostiam som stále klientom tejto bankovej inštitúcie, keďže pre mňa dôležité služby mi vyhovovali a poplatky mali viac menej rovnaké ako ostatné banky (nerátam mbank a zuno), ale dnešné zistenie ako mi poplatok za kreditnú kartu potichu dvihli ma celkom dvihol zo stoličky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (113)

Som dlhoročným klientom SLSP (od roku 2002), chodí mi ku nim výplata a využívam ich spoplatnené služby ako je kreditná karta ku svojej spokojnosti. Od roku 2011 mám u nich aj hypotéku a pridelili mi osobného bankára ako ich "dobrému klientovi". Očakával som teda nejaký servis na úrovni, ale márne.

V roku 2008, keď som mal ešte kreditnú kartu Diners Club a zistil som, že nie všade po svete ich akceptujú mi prišla ponuka na Visa Gold za rozumné poplatky. Rozhodol som sa pristúpiť na ich podmienky a spokojne som ju využíval. Prvý akciový rok bol bez poplatkov, nasledujúci už za cenníkovu cenu vtedy 1000SK/33,19eur. Už keď v roku 2011 zvýšili poplatok na 50eur bez nejakého upozornenia tak mi to trošku dvihlo tlak, ale Sphere VIP program, ktorý je súčasťou tejto karty mi tú sumu pravidelne vynahradil, tak som len mávol rukou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes som si v IB ale všimol podozrivo vysoký a nečakaný obrat na kreditnej karte v sume 90 eur a pri ňom poznámku "Poplatok za kreditnú kartu". Tá suma sa mi nezdala tak som si v momente otvoril cenník kariet, ktorý bol aktualizovaný 1.8.2013 a poplatok za kreditnú kartu Visa Gold tu už je zrazu 90eur. Jednoduchá matematika mi hovorí, že 40 eur navýšenie je 80% rozdiel. Som si vedomý, že banka si môže určovať poplatky v podstate podľa ľubovôle a od zákazníkov záleží, či na ne pristúpia, ale žiadne oznámenie o zmene poplatku sa mi do očí/uší nedostalo. Keď dokážu spamovať schránku správ internetbankingu o novom dizajne kariet, o možnosti pripoistenia či inými otravnými reklamnými ponukami a zároveň spamovať aj môj mail reklamnými ponukami, očakával by som, že ten systém využijú aj na informovanie o zvýšení poplatku o 80% za službu, ktorú dosť aktívne využívam. Poštou mi taktiež žiadna informácia s možnosťou zrušiť danú službu neprišla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vsetky oznamy za rok 2013 od banky...na reklamu si čas nájdu, na informovanie o zmenách poplatkov za kreditnú kartu nie

Obrázok blogu

Na dvíhanie poplatkov som si už dávno zvykol, ale aj také ľuďmi preklínané UPC poslalo mail vopred, s možnosťou odstúpiť od zmluvy, aj keď sa v mojom prípade jednalo o menej ako 1 euro. Tu si ale SLSP dvihla poplatok potichu o 80% a spokojne kasíruje ďalej.

Ďalší dôvod po skončení fixácie prefinancovať hypo v inej banke a odísť od tohto otrasného molochu, ktorý si neváži vlastných zákazníkov. Jediné za čím mi bude smutno bude výborný IB, kvôli ktorému som sa u nich tak dlho držal.

Miroslav Babič

Miroslav Babič

Bloger 
  • Počet článkov:  205
  •  | 
  • Páči sa:  10x

...dusou cestovatel.. zakladateľ portálu UVOstat.sk Zoznam autorových rubrík:  Myšlienky z nevyspatej hlavyTour de Europe 2009Potulky EurópouPotulky svetomParódia na životSúkromnéFotkyOstatnéSprostostiŠtatistikyOpendata

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu